Standaard robotsysteem in speciale variant TRUCK voor computergecontroleerd rijden van vrachtwagens, bussen en lichte bedrijfsvoertuigen op teststands.
Mensachtige rijstijl en de hoogste herhaalbaarheid maken het gebruik voor emissietests, kilometeraccumulatie, klimaattests, enz. mogelijk.
Verschillende niveaus van systemen, actuatorconfiguraties en integratie-interfaces zijn beschikbaar.
STÄHLE AUTOPILOTS worden wereldwijd ingezet voor het testen van voertuigen, voertuigcomponenten, brandstoffen en smeermiddelen, enz. op roltestbedden.
Toepassingsgebieden zoals
uitlaatemissietests
- brandstofverbruikstests
- loopverliezen tests
- kilometeraccumulatie & duurzaamheidstests
- klimatologische tests
- transmissie- & aandrijflijntests
- akoestische tests
- correlatiemetingen
- R & D-studies
- hybride en elektrische voertuigtests
worden uitgevoerd door robots met een extreem hoge mate van reproduceerbaarheid in temperaturen variërend van -40°C tot +80°C.
Optimalisatie van verbruik en uitlaatgasparameters vereist
Standaard schakelsysteem voor computergecontroleerd schakelen van versnellingsbakken op teststands.
Economische systeemconfiguratie om externe schakelaanvragen uit te voeren.
Basis systeem is zonder schakelkrachtmeting.
Dit robot schakelsysteem is gelijk aan de actuator van het standaard Autopilot systeem SAP2000 voor robotisch rijden van auto's op chassis-dynamometer systemen en deelt dezelfde real-time applicatiesoftware Autopilot32.
Verschillende opties zoals schakelkrachtmeting, ontgrendelingssysteem voor de schakelhendel, duw/trek/knop actuator om versnellingen te ontgrendelen, koppeling actuators en verschillende integratieinterfaces zijn beschikbaar.
Deze robot schakelaar activeert direct de standaard schakelhendel van de transmissie in een sferische beweging.
De opstelling gebeurt door een snelle en eenvoudige teach-in die wordt uitgevoerd met een speciale pendant / handterminal.
Hoge - dynamische schakelsysteem voor computergecontroleerd schakelen van versnellingsbakken op teststands.
Dit systeem toont het hoogste niveau met betrekking tot de snelste schakeltijden, gecombineerd met hoge krachten, evenals syncho-krachtbeperkingsstrategieën en zeer nauwkeurige positiecontrole.
In combinatie met snelle koppeling actuatoren – bijvoorbeeld de SAM-AC actuator - zijn zeer snelle schakeltijden, zelfs korter dan 200 ms (2e -> 3e versnelling, koppeling-schakel-koppeling), mogelijk.
Dit robot schakelsysteem is een speciale ontwerp voor versnellingsbak teststands voor synchrone duurzaamheid of aandrijflijn tests. Het maakt gebruik van de real-time applicatiesoftware Autopilot32.
Verschillende opties zoals schakelhendel ontgrendelingssysteem, duw/trek/knop actuator om versnellingen te ontgrendelen, koppeling actuatoren en verschillende integratieinterfaces zijn beschikbaar.
Deze robot schakelaar activeert direct de standaard schakelhendel van de transmissie in een sferische beweging. De opstelling wordt gedaan door een snelle en eenvoudige teach-in die wordt uitgevoerd met een speciale...
LowCost-variant van de Sap2000 als robotsysteem voor computergecontroleerd rijden van personenauto's en lichte bedrijfsvoertuigen op teststands.
Een hoge mate van herhaalbaarheid maakt het gebruik voor emissietests, kilometeraccumulatie, klimaattests, enz. mogelijk.
Verschillende niveaus van systemen, actuatorconfiguraties en integratie-interfaces zijn beschikbaar.
Upgrades naar hogere snelheidsregelingsniveaus zijn mogelijk.
STÄHLE AUTOPILOTS worden wereldwijd ingezet voor het testen van voertuigen, voertuigcomponenten, brandstoffen en smeermiddelen, enz. op roltestbedden.
Toepassingsgebieden zoals
uitlaatemissietests
- brandstofverbruikstests
- loopverliezen tests
- kilometeraccumulatie & duurzaamheidstests
- klimatologische tests
- transmissie- & aandrijflijntests
- akoestische tests
- correlatiemetingen
- R & D-studies
- hybride en elektrische voertuigtests
worden uitgevoerd door robots met een extreme mate van reproduceerbaarheid in temperaturen variërend van -40°C tot +80°C.
Snelle installatie van het rijden..
Standaard robotsysteem voor computergecontroleerd rijden van personenauto's en lichte bedrijfsvoertuigen op teststands.
Mensachtige rijstijl en de hoogste herhaalbaarheid maken het gebruik voor emissietests, kilometeraccumulatie, klimaattests, enz. mogelijk.
Verschillende niveaus van systemen, actuatorconfiguraties en integratie-interfaces zijn beschikbaar.
STÄHLE AUTOPILOTS worden wereldwijd ingezet voor het testen van voertuigen, voertuigcomponenten, brandstoffen en smeermiddelen, enz. op roltestbedden.
Toepassingsgebieden zoals
- uitlaatemissietests
- brandstofverbruikstests
- loopverliezen tests
- kilometeraccumulatie & duurzaamheidstests
- klimatologische tests
- transmissie- & aandrijflijntests
- akoestische tests
- correlatiemetingen
- R & D-studies
- hybride en elektrische voertuigtests
worden uitgevoerd door robots met een extreem hoge mate van reproduceerbaarheid bij temperaturen variërend van -40°C tot +80°C.
Optimalisatie van verbruik en uitlaatgasparameters vereist een extreem hoge reproduceerbaarheid.
Hoge dynamische robotsystemen voor computergecontroleerd rijden van personenauto's en lichte bedrijfsvoertuigen op teststands.
Mensachtige rijstijl en de hoogste herhaalbaarheid maken het gebruik voor emissietests, kilometeraccumulatie, klimaattests, enz. mogelijk.
Verschillende niveaus van systemen, actuatorconfiguraties en integratieinterfaces zijn beschikbaar.
STÄHLE AUTOPILOTS worden wereldwijd ingezet voor het testen van voertuigen, voertuigcomponenten, brandstoffen en smeermiddelen, enz. op roltestbedden.
Toepassingsgebieden zoals
uitlaatemissietests
- brandstofverbruikstests
- loopverliezen tests
- kilometeraccumulatie & duurzaamheidstests
- klimatologische tests
- transmissie- & aandrijflijntests
- akoestische tests
- correlatiemetingen
- R & D-studies
- hybride en elektrische voertuigtests
worden uitgevoerd door robots met een extreem hoge mate van reproduceerbaarheid bij temperaturen variërend van -10°C tot +50°C.
Optimalisatie van verbruik en uitlaatgasparameters vereist extreem hoge...
Hoge dynamische robotsystemen met uitgebreide actuator krachtbereiken in speciale variant TRUCK voor computergecontroleerd rijden van vrachtwagens, bussen en lichte bedrijfsvoertuigen op teststands.
Mensachtige rijstijl en de hoogste herhaalbaarheid maken het gebruik voor emissietests, kilometeraccumulatie, klimaattests, enz. mogelijk.
Verschillende niveaus van systemen, actuatorconfiguraties en integratie-interfaces zijn beschikbaar.
STÄHLE AUTOPILOTS worden wereldwijd ingezet voor het testen van voertuigen, voertuigcomponenten, brandstoffen en smeermiddelen, enz. op roltestbedden.
Toepassingsgebieden zoals
- uitlaatemissietests
- brandstofverbruikstests
- loopverliezen tests
- kilometeraccumulatie & duurzaamheidstests
- klimatologische tests
- transmissie- & aandrijflijntests
- akoestische tests
- correlatiemetingen
- R & D-studies
- hybride en elektrische voertuigtests
worden uitgevoerd door robots met een extreem hoge mate van reproduceerbaarheid bij temperaturen variërend van -40°C tot +80°C.
Optimalisatie van cons
Standaard robotsysteem voor computergecontroleerd rijden van motorfietsen (tweewielers) en driewielers (motorfietsstijl) op teststands.
Mensachtige rijstijl en de hoogste mate van herhaalbaarheid maken het gebruik voor emissietests, kilometeraccumulatie, klimaattests, enz. mogelijk.
Verschillende niveaus van systemen, actuatorconfiguraties en integratie-interfaces zijn beschikbaar.
STÄHLE AUTOPILOTS worden wereldwijd ingezet voor het testen van voertuigen, voertuigcomponenten, brandstoffen en smeermiddelen, enz. op roltestbedden.
Toepassingsgebieden zoals
- uitlaatemissietests
- brandstofverbruikstests
- loopverliezen tests
- kilometeraccumulatie & duurzaamheidstests
- klimatologische tests
- transmissie- & aandrijflijntests
- akoestische tests
- correlatiemetingen
- R & D-studies
- hybride en elektrische voertuigtests
worden uitgevoerd door robots met een extreme mate van reproduceerbaarheid in temperaturen variërend van -40°C tot +80°C.
Optimalisatie van verbruik en uitlaatgasparameters vereist extreme...
LowCost versie van het standaard robotsysteem SMC2000 voor computergestuurd rijden van motorfietsen (tweewielers) op teststands.
Mensachtige rijstijl en de hoogste herhaalbaarheid maken het gebruik voor emissietests, kilometeraccumulatie, klimaattests, enz. mogelijk.
Verschillende niveaus van systemen, actuatorconfiguraties en integratie-interfaces zijn beschikbaar.
STÄHLE AUTOPILOTS worden wereldwijd ingezet voor het testen van voertuigen, voertuigcomponenten, brandstoffen en smeermiddelen, enz. op roltestbedden.
Toepassingsgebieden zoals
- uitlaatemissietests
- brandstofverbruikstests
- loopverliezen tests
- kilometeraccumulatie & duurzaamheidstests
- klimatologische tests
- transmissie- & aandrijflijntests
- akoestische tests
- correlatiemetingen
- R & D-studies
- hybride en elektrische voertuigtests
worden uitgevoerd door robots met een extreem hoge mate van reproduceerbaarheid bij temperaturen variërend van -40°C tot +80°C.
Optimalisatie van verbruik en uitlaatgasparameters vereist extreem hoge normen.